2015-08-15

Életmód tábor Sóstón


Most jutottam hozzá, hogy írjak a múltheti életmód táborról. A természetgyógyász vizsgához kell részt venni ezen is. Én vezettem a tábort. Margó, Betti és Marika voltak a lelkes tanulók. 


Csendes, ideális szállásunk volt, nagy kerttel. Csak a hőség volt szinte elviselhetetlen. 


Nem tudtam megállni, hogy ne fotózzam le a szép virágokat is. 


Nekem még így is sok volt a napból. Marika kipróbálta. 


Bettinek játékos kedve volt. :-) Örülök, hogy hagyta magát fotózni. 


A legtöbb beszélgetés, tanulás, filmnézés ezen a teraszon folyt, árnyékban. 


Betti és Margó térdig belementek a vízbe. Én a vörös iszap óta nem megyek be a vízbe. Sajnálom, mert régebben reggel bementem a vízbe és estig pancsoltam, úsztam. ez már a múlté. 


De a hangulat remek volt. 


Olykor elmentünk enni, vagy le a vízpartra. 


Este már elviselhetőbb volt a meleg. Gyakorlatilag reggeltől késő éjjelig tanultunk, folyamatosan. De élveztük!


Betti újra a vízben. 


Egy kis hűsítő fagyi. 


Lujza a tiszteletbeli tábortag. Ő is nehezen viselte a hőséget. 


Fáról szedett friss szilva, permetezés mentesen. 


Élő fény mindig égett, éjjel-nappal. :-) A 8.8.8.-as energiarobbanást is megbeszéltük, felhasználtuk. 


Megnéztük a Testmatek című sorozatot is. 


Betti figyel. :-)


Bőséges körte termés van idén. 


Hazafelé sem fáztunk. 


Sajnos a Farkashegyi reptérből csak ennyit tudtam fotózni. Rossz oldalon ültem a kocsiban. Ez volt életem egyik legboldogabb helyszíne. 


Köszönet a lányoknak és Lujzának a csodás napokért. Remélem, lesz még sok ilyenben részünk! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése